Pagina's

vrijdag 28 augustus 2009

een ervaring rijker

Na maanden naar uit te hebben gekeken was afgelopen weekend het camp van royallemon. Metname sinds trienco was thuis komen te zitten heb ik hier heel erg naar uitgekeken. Eindelijk een stukje afleiding eindelijk een momentje voor mij zelf.


Vanaf donderdag stonden mijn ouders al op de camping bij de boer. Reuze leuk voor ids die zich daar prima vermaakte. Vrijdag was ik gelukkig vrij en dat was ook wel hard nodig. Ik had nog geen tas gepakt, de was moest nog weggewerkt worden en de laatste puntjes op de i moesten nog gezet worden. Uiteindelijk ben ik om een uurtje of 15.00 uur weggereden uit nieuwehorne om mirjam op te pikken in drachten. We hadden een voorspoedige reis naar schaijck en hadden al gauw lol voor 10.

maar een ding heb ik naar al die campen toch nog steeds niet geleerd of ben ik gewoon een beetje eigenwijs, de maandags vrij te nemen. Ik weet niet hoe ik maandag heb overleefd (30 pers lunch- 30 pers counter) maar ik ben thuis gekomen en lag om 15.00 in mijn bed. Toen ging het al snel bergafwaarts. In de nacht begon ook de diaree. Conclusie nu 5 dagen later. Nog steeds aan de diaree. Ik voel mij zelf een vaatdoekje en een hele ervaring wijzer. Ik ben geen doktor mens maar op aandringen van mijn vader toch maar contact opgenomen met de huisarts. Metname gezien het feit dat ik al een keer tijdens mijn nachtelijke wc bezoekjes op de grond was beland. Uiteindelijk is donderdag mijn ontlasting opgestuurd naar het lab en zal het worden onderzocht op de beruchte bacterien.

Ik werk al jaren in de horeca, ik heb de boeken boven liggen waarin de gevolgen van diverse bacterien worden beschreven, maar moet ik heel eerlijk zijn dit altijd met een korreltje zout genomen. Ja ik neem de juiste hygiene maatregelen. Ik serveer eet geen rauwe kip en dat zelfde geld ook voor ei. Verhitten boven de 75 graden. Maar deze week ben ik toch even met beide benen op de grond gezet en moet ik concluderen dit gun ik mijn gasten en mijn gezin zeker niet. Ik denk dat ik nog serkuurder ga worden, toch ook maar thuis stickeren.

De uitslag is aankomende dinsdag. tot die tijd heb ik geen medicijnen en moet ik het gewoon accepteren en doorgaan waarmee ik bezig ben. Mijn gemak houden. Veel drinken en het over mij heen laten komen. Voor de mensen die mij een beetje kennen weten hoe moeilijk het voor mij is om stil te zitten laat staan in bed te blijven.

Ik hoop jullie snel mijn camp projectje te laten zien want hij is ontzettend leuk geworden


tot snel

Corinne

2 opmerkingen:

Angélique zei

Heel veel sterkte!!

Annemarieke zei

he meis toch !!

volgende camp dus maandags vrij!
en tja...het kan iedereen overkomen ,hopelijk valt de uitslag mee dinsdag..en heb je het ergste gehad ..zorg goed voor jezelf meid!! en beterschAP!