Pagina's

zaterdag 2 mei 2009

pot met woorden

Ik heb al de hele week een geweldig idee voor een minialbum alleen ik heb niet de juiste foto's. Het gaat een geheel stoffen album worden en het liefst wil ik het een keer over mij zelf en mijn gevoel hebben. gisteren had ik een berichtje op royallemon geplaatst voor tips en tricks. Nu daar is een hele was lijst uit gekomen. Ik heb op basis van de linken en de woorden een hele stapel briefjes gemaakt en deze allemaal in een pot verzameld. Deze pot vormd de basis van mijn album.

Mijn doel is iedere paar uur daar een woordje uit te trekken en daar een foto bij te maken en of te zoeken. Mijn blog gebruiken als verzamelbak. met als doel uiteindelijk een prachtig minialbum.

dus dit is de pot. er moet nog even een titel op maar dan moet ik boven mijn sil pakken.

3 opmerkingen:

Annemarieke zei

geweldig idee, maar dat wist je al...succes met je project!

Marguerita zei

Wat een leuk idee, succes met het boekje!

Wendy zei

wat een super leuk idee ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Groetjes Wendy