Pagina's

vrijdag 29 mei 2009

mei vliegt voorbij

het is alweer het laatste weekend van de maand mei en deze maand is op een of andere manier voor bij gevlogen. tijd om te scrappen heb ik bijna niet gehad of genomen. Ik heb veel gewerkt en het was erg druk. Daarnaast ook nog volop familie verplichtingen. Heit en mem 49 jaar getrouwd. pa en ma op de camping omdat ze nu hun kleine mannetje bijna 6 weken niet zien. We zijn natuurlijk nog met de stoomtrein weggeweest. Kortom een drukke maand.

tuurlijk is er altijd de inspiratie en de ideen om te scrappen. Een van die ideen was een fabric album. De basis was gelegd door de royallemon ladies. Maar omdat ik toch wat anders wil ben ik gaan google en kwam ik bij de albums van donna downie. En ik moet zeggen ik ben tevreden over het eerste resultaat, maar hij is nog niet af en er moeten nog de juiste foto's in.

hier vast een impressie



fijn pinkster weekend allemaal

gr corinne

1 opmerking:

Jackie zei

Wat super..
Ik ben ook met een stoffenalbum bezig, naai ze gelijk aan elkaar als ik 2 blz heb gescrapt..