Pagina's

vrijdag 8 mei 2009

een uitspatting van creativiteit

Afgelopen zondag was het nationale scrapbookdag. Op vele sites waren er wel iets van uitdagingen of workshops. Ik moest die dag werken, maar was erg in de creatieve mood dus ik heb er voor gekozen om mee te doen met de challenges op het forum van life time moments. Er stonden iets van 15 challenges op, varieerend van schetsen tot challenges met ene specifiek materiaal maar ook de ufo (unfinished object). Ik heb behoorlijk wat challenges kunnen doen en dit is het resultaat





er zijn nog meer layouts ik laat die in de loop van de week wel even zien. ga nu lekker verder met het kleuren van mijn plantenkaartjes voor het moederdag cadeau

groeten corinne

1 opmerking:

Liezbeth zei

Hallo Corinne, ik dacht dat ik al een berichtje had geplaatst maar blijkbaar niet. Je bent ook zo produktief dat ik het gewoon niet bij kan houden. Erg leuke dingen heb je weer gemaakt.