Pagina's

zondag 4 oktober 2009

world card making day

Gisteren was het world card making day. In het kader hiervan hadden linda en ik op royallemon een aantal workshopjes voorbereid. Maar daarnaast was ik zelf ook nog lekker op pad geweest. Ik had mij ingeschreven voor 3 workshops bij p&P.

In de eerste workshop hebben we van 1 designpapier een leuke kaart gemaakt waarbij beide kanten van het dubbelzijdige papier aan de voorkant te zien zijn.



ik heb niets met halloween maar vond de techniek wel erg leuk en ik denk zeker dat ik deze kaart nog een keer ga maken

De tweede kaart was een magnolia kaart met de herfst kit en natuurlijk het magnolia papier. Erg leuk





De derde kaart was voornamelijk het werken met de slice. Sorry dames maar ik heb een sil en ga niet over. Ik heb wel een idee opgedaan en dat wil ik eigenlijk nu dolgraag uitproberen, maar ik moet eerst even langs de action voor spuitlijm

Het was behoorlijk druk in de winkel en er lag al volop kerst papier en andere hebbendingetjes. Ik had in de ochtend een kwart boom geregeld bij mijn vader.

Langzaam lopende in de winkel borrelde het al weer voor inspiratie voor het winter seizoen. Het blok staat nu in de schuur en verhuisd straks naar boven. Kan het even goed drogen en dan kan ik in de komende maanden even lekker aan de freubel om mijn plan te realiseren. Ik ga nu nog even aan de freubel want ik moet nog even wat kadootjes maken

tot snel

Corinne

Geen opmerkingen: