Pagina's

vrijdag 23 oktober 2009

centerparcs 1 weekend

Vorig jaar novevember hebben ze tijdens het camp van royallemon een heel leuk album gemaakt. clean en simpel. Toen het ook in de bieb kwam te staan wist ik al vrij snel dat ik dit regelmatig zou gaan maken. Ik had een stapelfoto's van een weekendje centerparcs waar toch nog wat mee moest gaan gebeuren dus ik heb ook in een weekend en wat losse uurtjes her een der dit album gemaakt. Ik vind hem erg leuk geworden en ik denk dat er nog een aantal volgen.









.

de text blokken zijn een eigenontwerp in mijn silhouette. Ik ben bezig om daar een werkbeschrijving van te maken zodat het een print en cut bestand word. Nu zijn ze nog getekend met een sketch pen, maar dit resultaat is al zo super. Jullie zullen ze zeker vaker voor bij zien komen. Mocht je ze ook willen mail mij even


tot snel

Corinne

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke album en geweldig dat je zelf je journaling cards maakt.

Hetty zei

Wat een schitterend album echt toppie

gr hetty