Pagina's

maandag 5 oktober 2009

een beetje van mijzelf en een beetje.....

Net als vele andere haal ik veel inspritie en ideen op het internet. Een belangrijk onderdeel daarvan zijn blogs van verschillende personen. Zo heb ik een vast rijtje van blogs die ik regelmatig bezoek. Op een van de blog vond ik een werkbeschrijving van dit doosje. Aangezien een van mijn collega's van de week vertelde dat ze zwanger was, was dit de gelegenheid om dit doosje te maken.




Maar ook voor het opruimen van bepaalde materialen. Ergens had ik gelezen dat foto magneet papier een goede plak heeft voor het opruimen van nestabilities. Die zaten dus al ruim 2 maanden hierop geplakt maar een kaftje ho maar. Bij cora zag ik het idee van het elestiekje en uit eigen voorrad komt het boekje van maya road. Tezamen is dit het resultaat




Ik hoop dat dit ook weer een inspiratie voor andere mag zijn
tot snel

Corinne

Geen opmerkingen: