Pagina's

vrijdag 31 juli 2009

Tijd om verder te gaan

Na een periode van ruim 2,5 week van spanningen en veel onduidelijkheid is er een einde gekomen aan trienco zijn baan bij hubo electro wommels. We zagen het al een tijdje aankomen en heb al menigmaal het telefoontje verwacht, maar als het dan toch definitief is is het hard. Maar na 2 weken van spanning is er nu rust en eindelijk te mogelijkheid om verder te gaan met onze toekomst. We zien wel waar het schip stand.

Maar het leven gaat gewoon door. Dat betekend het is zomer. Om dit gevoel te benadrukken heeft mijn brievenbus alleen maar zomer gebracht de afgelopen twee dagen. Gisteren viel het nieuwe Tilda boek in de brievenbus.



Ik had er al in gespiekt en zelfs al een project uit gemaakt dankzij liezbeth, maar nu kan ik mij weer helemaal uitleven. heerlijk. Daarnaast kwam gister ook de nieuwe zomercollectie aan van Magnolia. Smullen dus. Ik had een aantal stempels besteld. Hier krijg je helemaal het zomergevoel van. Metname het stempelen van twee afbeeldingen over elkaar en het effect dat je dan krijgt vind ik gewoon super.





Ik ga nu verder met een speciaal project waar ik eerdaags een leuke beschrijving van hoop te plaatsen.

tot snel

Corinne

Geen opmerkingen: