Pagina's

vrijdag 13 februari 2009

Secret valentijn

Met de site royallemon heb ik met de kerst een secret santa swap georganiseerd vanwege het enthousiasme en de leuke reacties hebben we dit met valentijn herhaald.

Afgelopen dinsdag viel er bij mij een pakketje in de brievenbus

maar ik mag het pas uitpakken als het valentijn is. dus nog een dagje wachten.

Ik heb ook voor iemand een cadeautje gemaakt. En dit is het resultaat tijn






Het is een klein hondje van stof gevuld met fiberfill. Ik heb er ondertussen al twee gemaakt en er volgen er vast meer. Aan tijn zijn buikje hangt een mandje met daarin wat hartjes snoepjes en een klein kaartje gestopt. Het gds file en het patroon van tijn kun je vinden aan het eind van het patroon. Veel creatief plezier ermee en laat even weten wat jouw eindresultaat is

gr corinne


patroon tijn: www.4shared.com/file/87443712/c946aa9e/tijn.html

patroon hartje pocket: www.4shared.com/file/87443829/7ee567e8/hartpocket.html

Geen opmerkingen: