Pagina's

maandag 9 februari 2009

Bingo

Gisteren was het royalfiesta. Ik zou heel lang niet meedoen omdat ik niet thuis wilde freubelen met man en kind om mij heen. Op het laatste moment heb ik bij danielle afgesproken. Bij de fiesta hoort ook altijd de bingo
omdat het bijna valentijn is stond alles in het teken van de liefde. Echt vlot liep de bingo niet maar op een x moment hoefde ik nog maar een woordje en ja nog een keer op de f5 toets te hebben gedrukt en ik had bingo. Een kleine prijs gewonnen, 15 euro te besteden bij scrapart.

Op de dag zelf werden 5 projecten aangeboden. Mijn album hanger is een homedecor geworden. De lift van de layout is verwerkt in de kaart en de andere kaart lijkt redelijk op het origineel. Kortom een zeer geslaagde dag en hier is het resultaat









vanavond ga ik weer aan de scrap bij miriam dus gewoon weer verder

gr corinne

Geen opmerkingen: