Pagina's

woensdag 18 november 2009

kerstkaarten

Het is half november, buiten stormt het lekker en ook sinterklaas is al in het land. Ik ben lekker deze week vrij dus de tijd om kerstkaarten te maken. Gisteren was er via het forum van scrapdelight een speedscrap en cora had een ontzettend leuke kaart uit gezocht om te liften. Dat gaf inspiratie om 6 kaarten te maken. Ik heb er daarna nog 3 gemaakt volgens een patroon dat ik via de vorige fiesta had gekregen.

dit is het eindresultaat






tot snel

Corinne

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke kerstkaartjes, Corinne. Ik moet ook nodig kerstkaarten maken. Ik heb er tot nu toe slechts een paar gemaakt.

Anoniem zei

Wat een leuke kerstkaartjes Corinne! Ik morgen beginnen aan de kerstkaarten. heerlijk een hele donderdag voor mij.....Je inspireert me enorm!!
Marielle

margaret zei

He Corinne, wat een leuke kerstkaarten ben je aan het maken, ben ook nog zo benieuwd hoe je daily december eruit gaat zien. Al die inspiratie bij jou is niet normaal hoor. Leuk trouwens dat we elkaar wat beter hebben leren kenne afgelopen weekend.
Tot snel weer.
Groetjes Margaret RL