Pagina's

vrijdag 20 november 2009

40 dagen tot 2010

de afgelopen week is voorbij gevlogen, veel verplichtingen en veel dingen die er zo even tussendoor kwamen. Vorig jaar heb ik gedurende de maand december een daily bijgehouden en ik vond dit erg leuk om te doen. toen ik op ali blog las dat zij er ook weer aan begonnen was begon het bij mij ook weer te kriebelen. Maar voormij was het belangrijk om ook het sinterklaas verhaal in mee te nemen omdat ids momenteel zo in to sinterklaas is en vol gelovig is. Daarom is het 40 dagen tot 2010 geworden. het album is klaar. Morgen kan ik beginnen en ik heb er ook best wel zin in. Ik zal her album per week bijwerken. Of te wel op vrijdag de foto's versturen van de week ervoor. Ik heb ook een mapje er in gedaan waarin ik tags kan doen met recepten van deze maand. Ik ben benieuwd hoe mijn album er half januari er uit zal zien




tot snel

Corinne

2 opmerkingen:

Simone zei

Hij wordt helemaal leuk Corinne!
Veel plezier met het vullen van je album.

Groetjes,

Simone

Anoniem zei

Ik heb hem in het echt mogen bewonderen! En hij zo mooi!! Ben benieuwd naar de inhoud!

zet m op met je dagelijkse klus....
groetjes, Marielle