Pagina's

vrijdag 19 juni 2009

vakantie

Vandaag is de eerste dag van mijn vakantie. De komende 3 weken hoef ik niet aan het werk. De afgelopen dagen begon de berg met boodschappen op de wasmachine steeds groter te worden. Nu kan er echt niets meer bij. Maar ook was ik aan het nadenken wat ik mee wilde nemen op vakantie. Wel of niet een traveljournaal en hoe moet die er dan uit zien.

Uiteindelijk is het dit geworden. Het is gemaakt van stof in combinatie met een bind it all. Ik heb van elk kleurtje een stuk op visiline gestreken. Het is dus lekker stevig voor het maken van bloemen en andere embellisment. Daarnaast ook nog gewoon losse stof mee vilt en bij passend borduurgaren. Ik zie wel wat het gaat worden. Eigenlijk al heel lang hou ik tijdens de vakantie een soort van dagboek bij, ik ben dankzij tante joke niet anders gewend dus ook dit jaar moest er een album mee.


maar dit is niet het enige wat mee gaat ik heb nog een 2 kaarten kits gemaakt en daarnaast heb ik wat tilda patronen klaar gemaakt om mee te nemen. Dit alles zit in deze tas. Nu nog door de balletage commissie (trienco) krijgen



dus iedereen een fijne dag nog en tot over een week of 3

gr corinne

1 opmerking:

Cora Hoekstra zei

Corinne, allereerst een hele fijne vakantie, en als je nu bovenop de donald duck legt moet het toch goedkomen met de ballotage commissie