Pagina's

zondag 1 maart 2009

productieve zaterdag

Mijn buren verwachten eind van het jaar hun tweede kindje. Daar hoort natuurlijk een klein felicitatie cadeautje bij en dit is het geworden. Het is een lange slungel van de hema en een blikje van hunzelf. Ik heb van de buurvrouw een doos gekregen met 25 blikjes. Zij hebben die uitgedeeld met hun trouwen met daarin vergeet mij nietjes. Omdat ze bij hun in de kelder niets lagen te doen. dachten ze dat is wat voor de buurvrouw. Ik wilde daarom dit blik gebruiken. Ik ben erg blij met het resultaat. De Ik heb de titel met schaduw uitgesneden met mijn silhouette en datzelfde geld voor de ramelaar bovenop.



Dat was project 2 voor de zaterdag.Toen was mijn flayel album aan de beurt. Vorige week tijdens de crop bij scrapart was ik al een heel eind gekomen. De kaften moesten alleen nog afgemaakt worden en het geheel moest gebonden worden met de bind it. Dit is gisteravond gebeurt. Het is een een album waarin ik een combinatie heb gemaakt van bladen cardstock en sheets. Het is heel simpel afgewerkt met het papier van grafic 45. Het papier heeft een beetje een ouderwetse indruk en ja dat is het flayelfeest. Het is een boerenfeest waar de cultuur van het boeren centraal staat.










Trienco had de ontdekking van de eeuw gedaan vraag mij niet wat en en was nog wat aan het pielen toen heb ik nog een kaartje afgemaakt. Ik zat al 3 dagen er naar te staren en wist niet hoe ik verder moest. Ik was even aan het surfen toen toen kwam ik bij de kaart challenge bij dolls een kaartje van ingrid tegen met sterren en toen zag ik ook het ligt. en dit is het resultaat



kortom een productieve zaterdag

gr corinne

1 opmerking:

Saskia van de Ven - Vink zei

Wow! ziet er allemaal goed uit zeg!