Pagina's

zondag 21 december 2008

december album

Half november stond er op het blog van ali adwards een idee om een daily december album te maken(http://www.aliedwards.typepad.com/). Op zich een leuk idee maar wel moeilijk vol te houden dacht ik. Ze al al eerder een een project gehad week of my life. Elke dag foto's nemen en scrappen. Ook leuk nooit vol gehouden.Na scrap a ganza had ik ik een prachtig december album, maar nu nog foto's. Ik had ook een minialbum wat totaal geen succes was. Dus eind november ben ik gaan mix matchen en het resultaat was een daily album. Nu nog volhouden. Tot op heden gaat het heel goed en begin er steeds meer lol in te krijgen.

Dit is het resultaat van de eerste 10 dagen



a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkNVxMkqj2eJZNLqcccFoZ24ny3tU0lCfErxAA99VortZXPOy2FwrBVyAlWiqhwiPoYZiTbmqmgA2Zfb0J-vRaAWDSL4fEYYVx2-yfHfhuooIZf6-O3c-1ZT1qnHmnnmqSsGBLSbqBt58/s1600-h/DSC03733.JPG">

1 opmerking:

Lea zei

Hoi Corinne, het album ziet er erg leuk uit. Ik wil je ook fijne feestdagen toewensen en een goed 2009!
Klus ze morgen, groetjes Lea