Pagina's

woensdag 21 juli 2010

rover


Mag ik mijzelf even voorstellen mijn naam is rover. sinds vandaag ben ik woonachtig in nieuwehorne bij mijn nieuwe baasjes. het zat niet helemaal in de planning dat ik zou gaan wonen hier maar mijn baasjes hebben al jaren een zwak voor die zogenaamde wiskas kat. ja en ik moet zeggen ik vertoon er toch enige gelijkenis mee. Mijn asiel zusje josje is geadopteerd door pake en beppe en ik kon zo lief kijken dat de familie mij heeft geadopteerd. Minoes en magic doen nog een beetje vreemd tegen mij maar volgens mijn baasjes komt dat helemaal goed.

Ik ga vlug verder het huis verkennen want er is hier allerlei spannende dingen te ondekken.



miauw rover

4 opmerkingen:

jandokan zei

ohhhh wat een schatje :D
om helemaal verliefd op te raken!!

grtz Anja

Anoniem zei

Jeetje wat een schatjes is dat zeg. Veel geluk met hem.

Groetjes,
Diana (scrapart)

Anoniem zei

Wat een scheetje. Heel mooi beestje corinne!!
Groetjes Margaret

Angélique zei

Wat een lieffie is dat zeg! Ik zou er zo weer eentje (of twee ;)) bij willen :)
Veel plezier!!