Pagina's

zondag 18 april 2010

prinselijke kaarten

De nieuwe magnoliakit staat helemaal in het teken van sprookjes prinsen en princessen. Ik ben niet echt van de zoete kaarten maar met deze kit kan ik absoluut wat. Gecombineerd met de lush lijn van my mind eye is dit het resultaat





niet helemaal zichtbaar op de deze kaart is de text onder de kikker, Kiss me I'am a prince. Ik heb daarnaast nog gespeeld met krimpie. Op de bloem zit een kroontje en er hangt een edwin aan met een roos (kerstkit)


tot snel

Corinne

2 opmerkingen:

margaret zei

Leuk hoor Corinne, ik hou me aanbevolen voor wat afdrukjes...;)

Groetjes Margaret

Yvonne zei

ja deze serie stempels kunnen ook voor wat stoerdere kaartjes toch
(althans sommige dan) en leuk zijn ze he. hoe heb je ze ingekleurd; met potlood of distress of...
ik moet er ook maar is snel mee aan de slag :)