Pagina's

woensdag 24 februari 2010

Dag locatie

Morgen is mijn laatste dag op mijn locatie. vanaf morgen ben ik geen beheerster meer en ga ik even de dingen doen die ik belangrijk vind. Toch wil op een fantsoenlijke manier afscheid nemen van mijn gasten en dat verdient een bloemetje



via de inspriatie van royallemon stuitte ik op een gegevenmoment op een lolie bloemetje. Ik vond dit zo leuk dat ik mijn silhouette aan het rammelen heb gezet en dit is het resultaat.
Middels print en cut heb ik een labeltje gemaakt, hier zal ik hopelijk volgende week nog een keer in een blog bericht op terug komen. Deze 60 lolies heb ik in 5 bloempotten geprikt en zullen op tafel in het restaurant worden geplaatst.



Voor een aantal mensen heb ik een eigen bloempotje gemaakt.





tot snel

Corinne

4 opmerkingen:

margaret zei

Hoe doe je het toch elke keer weer. Erg leuk die lollies....

Groejtes Margaret

Cora Hoekstra zei

Corinne, wat heb je dat leuk gedaan, die gaat in het onthoudlinkje voor tractaties.

Ingrid Danvers zei

Dat ziet er leuk uit, Corinne.

xoxo

Yvonne zei

wat gaaf zijn die!