Pagina's

zaterdag 4 april 2009

feest in mijn brievenbus

Ondanks het feit dat ik op dit moment thuis ben komt er weinig creativiteit uit mijn handen. Maar des al niet te min blijven de leuke dingen binnen stromen. Afgelopen woensdag viel het kerst boek van tilda op de mat. Wat een feestje. Zit ik daar in het zonnetje met mijn aardbeien dit boek te lezen. Wat een combinatie maar weer wat leuke dingen gezien om te maken. De zon had mij goed gedaan in de avond heb ik ook 3 kaartjes gemaakt. Naar aan leiding van de scraponline van Tiets






Donderdag scheen de zon ook weer volop na een uurtje sporten en boodschappen wat leuke dingen voor mij zelf gedaan. Ik ben naar niels hoogerzon in noordwolde geweest. Oh wat kun je leuke dingen van vilt maken. Maar ze hadden ook het nieuwe boek van tilda liggen. Daar staan ook weer leuke dingen in. Jammer dat het nog in het noors is dus ik heb hem even laten liggen. Ik was eigenlijk op zoek naar leuke lapjes maar vond ze daar erg prijzig dus ben ik doorgegaan naar drachten. Op de kade zit daar een lippelap. Daar hadden ze geweldige stoffen. Ook heel leuke hollandse. Dus mijn mandje was snel gevuld. Snel nog even wat halen naar de jacobi en naar huis om in de zon weer even bij te komen met de creatief met foto's



Vrijdag was al weer zo'n mooie dag. Eerst op de fiets naar heerenveen geweest. Wat geshopt en dan moet je nog terug. Waarom valt dan altijd die 13 kilometer terug zo tegen. We zijn thuis gekomen maar het koste wat moeite. Ids heeft de middag heerlijk in de tuin gespeeld met de buurmeisjes. En opnieuw was het feest in mijn brievenbus. Er lag een magnolia stempel. Een hele stapel foto's want kun je voostellen ik had geen foto's meer in huis om te scrappen en de nieuwe cardkit van simpel scrappen.

Afwachten wat er vandaag voor leuks in de brievenbus valt.

fijne zonnige dag

gr corinne

ps ik heb gisteren leuke doosjes gemaakt voor de sil. Ik ga zo even snijden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een feest in de brievenbus! Ik krijg er helemaal zin van om ook weer eens lekker aan de shop te gaan ;)